Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH TWOJBEZPIECZNYWYBOR.PL

Obowiązuje od dnia 5 kwietnia 2024 r.

§ 1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych udostępnianych przez użytkowników serwisu internetowego działającego pod adresem twojbezpiecznywybor.pl zajmuje się Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Dorota Tarońt, z siedzibą przy ul. Reja 24, 56-200 Góra, e-mail kontaktowy: kontakt@twojbezpiecznywybor.pl, zarejestrowana pod numerem NIP 6991221678, REGON 932217376.

Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 2.  Definicje

W niniejszej Polityce Prywatności stosowane są następujące określenia:

Serwis – to jest strona internetowa dostępna pod adresem twojbezpiecznywybor.pl, która umożliwia użytkownikom przeglądanie ofert, kontaktowanie się z administratorem danych oraz umawianie konsultacji z doradcami.

Administrator Danych Osobowych – tłumaczy się jako podmiot zarządzający danymi osobowymi użytkowników serwisu, czyli Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Dorota Tarońt, z siedzibą przy ul. Reja 24, 56-200 Góra.

Użytkownik – rozumiane jako osoba, której dane są przetwarzane, a nadto osoba korzystająca z usług, jakie świadczy serwis.

Dane Osobowe – stanowią informacje umożliwiające identyfikację osoby fizycznej, w tym dane kontaktowe i ją identyfikujące.

§ 3. Cel przetwarzania Danych

 Dane osobowe użytkowników niniejszego serwisu są przetwarzane w celu:

  • realizacji umów i zapytań;
  • obsługi zamówień online;
  • realizacji praw użytkownika związanych z zamówieniami;
  • odpowiadania na zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie;
  • marketingu produktów i usług oferowanych przez Administratora;
  • wysyłania informacji handlowych e-mailowo, za zgodą użytkownika;
  • przeprowadzania ankiet satysfakcji i opinii o produktach.

Podanie danych jest obowiązkowe dla realizacji usług. Ich niepodanie uniemożliwia wykonanie zamówienia lub kontakt z przyszłym potencjalnym klientem.

§ 4. Zbieranie danych

Dane są zbierane bezpośrednio od użytkowników poprzez:

  • formularz kontaktowy znajdujący się na stronie;
  • podczas zawierania umów;
  • kontakt bezpośredni z administratorem danych.

 

§ 5. Zakres danych

Przetwarzane dane to m.in. adres e-mail, numer telefonu, dane do realizacji umowy.

§ 6. Czas przetwarzania danych

Dane są przechowywane przez okres obligatoryjny dla realizacji celów, dla których zostały zebrane, w tym do czasu trwania umowy i okresu niezbędnego do obsługi posprzedażowej.

§ 7.  Odbiorcy danych

Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z serwisem, w celu realizacji usług, np. dostawcom usług IT. Nie są przekazywane poza EOG ani organizacjom międzynarodowym.

§ 8. Prawa przypisane użytkownikowi

Użytkownik ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia swoich danych, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych.

§ 9. Zmiany w polityce

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce prywatności, które będą aktualizowane i niezwłocznie publikowane na stronie serwisu.

Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2024 r.